گارانتی کیونپ

گارانتی کیونپ هر آنجه باید درباره گارانتی کیونپ بدانید

لطفاً شرایط و ضوابط  QNAP System و شرکت‌های وابسته به آن ، که به طور کلی به آن‌ها کیونپ گفته می‌شود را به خوبی مطالعه کنید. همچنین می‌توانید از ضوابط سرویس RMA خارج از ضمانت نیز آگاه شوید. برای آگاهی دقیق‌تر می‌توانید به سایت رسمی خود کمپانی (https://www.qnap.com) نیز مراجعه کنید.

برای بررسی کامل خدمات گارانتی این سیستم ابتدا باید بدانیم استوریج ( QNAP) چیست؟ و چه مزایایی در استفاده از آن وجود دارد؟ در مرحلۀ بعد می‌توانیم به بررسی خدمات گارانتی (QNAP) بپردازیم.

استوریج QNAP چیست؟

شاید شما هم نیاز دارید که اطلاعات خود را بدون حمل کردن مداوم در دسترس داشته باشید. در برخی از موارد هم امکان دارد شما بخواهید کسب و کاری کوچک راه اندازی کنید. در چنین شرایطی به طور حتم شما نیاز به یک سیستم بکاپ دارید تا اطلاعات مورد نیاز خود را در آن با امنیت بالا بارگذاری کنید. (استوریج  QNAP) در حقیقت یک سیستم پشتیبانی اطلاعاتی است که به وسیلۀ هارد درایو‌های مخصوص از اطلاعات شما حفاظت می‌کند و در زمان نیاز دسترسی شما را به این اطلاعات میسر می‌کند.

 وجود این محصول در سال‌های اخیر در بسیاری از مراکز مهم دولتی و خصوصی ضروری بوده و می‌تواند بهترین بایگانی اطلاعاتی را برای سازمان‌های مختلف فراهم آورد. از دیگر امتیازهای این سیستم اتصال همیشگی آن به اینترنت است چرا که شما در هر زمانی بتوانید به درخواست‌های اطلاعاتی خود دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که این دستگاه با داشتن سیستمی به نام (QNAP Turbo Operating System) می‌تواند تمامی خواسته‌های سازمانی شما را روی دستگاه سفارشی سازی کرده و از این نظر دستگاهی بسیار منعطف به شمار می‌رود. 

در این سیستم شما می‌توانید طبقه بندی اطلاعاتی هم داشته باشید و به شکلی خاص سیستم خود را سفارشی سازی کنید. مدیریت بکاپ، مدیریت فایل‌ها و مدیریت دانلود، تنها بخشی از امتیازهای این دستگاه به شمار می‌روند. همچنین می‌توانید برای این سیستم مجوزهای دسترسی هم ایجاد کرده و امنیت اطلاعاتی خود را به شکلی مناسب کنترل کنید. 

شاید بتوان گفت مهم ترین و بارز ترین امتیاز (استوریج  QNAP) ساده بودن رابطۀ کاربری آن است. شما با هر میزان از آشنایی با سیستم‌های کامپیوتری می‌توانید از این دستگاه به راحتی استفاده کنید و از مواهب آن بهره مند شوید. شما با دانستن موارد ذیل می‌توانید تمامی خدمات گارانتی (QNAP) را بهتر شناخته و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید. 

ضرورت وجود استوریج  (QNAP):

سخت افزارها و وسایل زیادی وجود دارند تا بتوانیم داده‌های اطلاعاتی خود را در آن‌ها انباشته کنیم اما همۀ آن‌ها را خطراتی از جمله خرابی دستگاه، دسترسی نداشتن مداوم و بسیاری موارد دیگر تهدید می‌کند، اما وجود خدمات گارانتی (QNAP) این امکان را به شما می‌دهد که از اطلاعات خود به خوبی حفاظت کرده و بدون نیاز به نگرانی‌های معمول در هر ساعتی و لحظه ای به آن‌ها دسترسی  داشته باشید. 

خدمات پس از فروش کیونپ

امروزه اکثر محصولات  شامل گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. محصولات کیونپ هم از این قاعده مستثنا نیست.  خدمات پس از فروش کیونپ در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را حل خواهند کرد.  پشتیبانی قوی و مسئولیت پذیر نمایندگی این محصولات در ایران باعث شده که رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند.  

خدمات پس از فروش کیونپ، مکمل ضمانت نامه استاندارد است و از تاریخ شروع ضمانت نامه استاندارد شروع می شود.QNAP ظرف 7 روز کاری واحد را تعمیر می کند.

هزینه تحویل یک طرفه :

مشتری هزینه ارسال به محل QNAP  و هزینه حمل و نقل برگشتی به آدرس مشتری را پرداخت می کند.

خط مشی خدمات :

شرکت Qnap  محصولات یا قطعات کیونپ،  در صورت انجام دادن یکی از موارد زیر گارانتی را باطل و یا خارج از ضمانت می داند: 

1.    سوء استفاده 
2.    آسیب عمدی 
3.    غفلت 
4.    اصلاح 
5.    تغییر یا تخریب به هر طریقی از محصولات 
6.    برچسب "QNAP" یا برچسب بارکد واقع در پشت محصول تغییر کرده، مبهم شده یا برداشته شده باشد. 
7.    مدت زمان خدمات پس از فروش کیونپ قابل اجرا به پایان رسیده است.

چگونه می توان خدمات پس از فروش کیونپ  خود را 3 سال دیگر تمدید کرد؟

شرکت کیونپ خدمات پس از فروش کیونپ خود را بین 2 تا 5 سال در صنعت برای محصولات ارائه می دهد. این یک بیانیه ساده و قدرتمند است که محصولات QNAP برای ماندگاری ساخته شده اند. اگر ضمانت نامه استاندارد به اندازه کافی طولانی نباشد، پوشش خدمات گارانتی گسترده QNAP به مشتریان ما در آینده بدون نگرانی ارائه می شود. بدون هیچ هزینه ای، شما هیچ هزینه اضافی را پرداخت نخواهید کرد. خدمات پس از فروش کیونپ تنها با یک تماس تلفنی یا ایمیل ساده امکان پذیر می شود. روند گارانتی ما به سادگی آب خوردن است. 

مزایای خدمات پس از فروش کیونپ

در اینجا به برخی از خدمات پس از فروش کیونپ اشاره خواهیم کرد: 

- محصول QNAP شما مستقیماً توسط سازنده تعمیر می شود.
- صد در صد قطعات و نیروی کار بدون هیچ هزینه اضافی تحت پوشش است.
- زمان تعمیر سریع محصول، ظرف 7 روز کاری.
- ارسال رایگان و سریع به محل مشتری.
- ضمانت نامه تمدید شده پس از اتمام ضمانت نامه استاندارد شروع می شود.
- یک برنامه ضمانت نامه تمدید شده می تواند ظرف 60 روز پس از خرید واحد اولیه خریداری شود.
- گارانتی استاندارد ضمانت نامه تمدید شده اختیاری است. 

پوشش گارانتی جهانی به کاربرانی که به خدمات پس از فروش کیونپ نیاز دارند اجازه می دهد تا با نزدیکترین نمایندگی QNAP خود برای پشتیبانی تماس بگیرند، محدود به جایی که NAS آنها خریداری شده است.

توجه: ابتدا لطفاً برای همه دستورالعمل های بازگشت، با پشتیبانی فنی QNAP تماس بگیرید.

پشتیبان گیری از داده ها :

مشتری مسئول پشتیبان گیری از تمام داده های ذخیره شده در هر دستگاه ذخیره سازی قبل از بازگشت محصول به QNAP برای خدمات پس از فروش کیونپ است. QNAP هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن داده ها در طول فرآیند تعمیر نخواهد داشت.

توافقنامه: با خرید خدمات پس از فروش گسترده، مشتری تمام شرایط و ضوابط این توافقنامه را می پذیرد. 

تعمیر کیونپ

خدمات پس از فروش کیونپ را می توان با تماس مستقیم با QNAP دریافت کرد. ما پس از تأیید اسناد RMA (مجوز بازگشت کالا)، یک شماره RMA  در اختیار خریدار قرار می دهیم. هیچ گونه بازدهی مجوز بازگشت کالا  بدون شماره RMA پذیرفته نمی شود و هرگونه هزینه ناشی از بازده RMA های غیر مجاز وابسته به فرستنده RMA است و کیونپ این حق را برای خود محفوظ می دارد که بخواهد واحد مذکور را در صورت تمایل اخراج کند.

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش تمدید شده

در صورتی که یک محصول در دوره خدمات پس از فروش کیونپ قابل اجرا، مطابق ضمانت عمل نکند، QNAP باید به اختیار و هزینه خود، محصول یا قطعه معیوب را تعمیر کند، یا یک محصول یا قطعه معادل را به مشتری تحویل دهد تا کالای معیوب را جایگزین کند. همه محصولات یا قطعاتی که جایگزین شده اند به مالکیت QNAP تبدیل می شوند. بسته به تصمیم کیونپ، محصولات جایگزین می توانند جدید یا مجدداً اصلاح شوند.

کلیه خدمات پس از فروش کیونپ تمدید شده باید ظرف 60 روز پس از خرید اولیه محصول کیونپ مرتبط خریداری شود. پس از 60 روز از تاریخ فاکتور اولیه، نمی توان برای هیچ محصول QNAP گارانتی تمدید کرد.

ضمانت نامه های تمدید شده فقط توسط مشتریان مستقیم QNAP قابل خرید است. فقط  گواهی گارانتی معتبر پذیرفته می شود.

حداکثر ضمانت تمدید شده برای محصول کیونپ 5 سال است.

ضمانت نامه تمدید شده محصول کیونپ (شامل منبع تغذیه، فن و آداپتور) را پوشش می دهد. این شامل لوازم جانبی بسته استاندارد نیست، به عنوان مثال. کابل شبکه و CD-ROM.. 

ضمانت نامه تمدید شده فقط استفاده عادی از محصول QNAP را در محیط مورد نظر خود پوشش می دهد. ضمانت نامه تمدید شده در شرایط زیر نامعتبر یا باطل است:

1.    آسیب یا نقص محصول در اثر بلایای طبیعی، نیروی مقاومت ناپذیر یا خطای انسانی ایجاد می شود.
2.    آسیب یا نقص محصول توسط نرم افزار یا اجزای نصب شده توسط کاربر یا اصلاح شده توسط کاربر ایجاد می شود.
3.    برچسب شماره سریال محصول یا کارت گارانتی خراب است یا یکپارچه نیست. 
4.    این محصول در معرض سوء استفاده، استفاده نادرست یا عملکرد نامعقول بوده باشد.

QNAP فقط مسئول تعمیر سخت افزار محصولات است و از هرگونه مسئولیت سیو یا نگهداری داده های ذخیره شده روی محصولات خودداری می کند.

برای خرید ضمانت نامه طولانی در هنگام خرید محصول QNAP، توزیع کننده باید کیونپ را از مدل محصول، مقدار و مدت زمان گارانتی تمدید شده برای خرید مطلع کند. QNAP با نقل قول قیمت به توزیع کننده پاسخ می دهد. اگر توزیع کننده قیمت را بپذیرد و هزینه گارانتی را پرداخت کند، کیونپ پس از تأیید پرداخت، گواهی خرید را ارائه می دهد.

مدرک خدمات پس از فروش کیونپ تمدید شده باید مدل محصول، شماره سریال و مدت زمان گارانتی تمدید شده را نشان دهد. فرایند جابجایی و هزینه حمل و نقل خدمات گارانتی در طول مدت ضمانت نامه طولانی مدت مشابه خدمات استاندارد گارانتی است. هنگام درخواست خدمات گارانتی، مشتری باید فتوکپی اثبات ضمانت نامه تمدید شده را ارائه دهد.

چگونه می توانم به وضعیت خدمات پس از فروش کیونپ خود اطلاع پیدا کنم؟ 

 برای پیدا کردن اطلاع از وضعیت خدمات پس از فروش کیونپ مراحل زیر را طی کنید
1.    شماره مدل NAS را شناسایی کنید.
2.    شماره سریال NAS را شناسایی کنید. 
3.    از شماره سریال برای شناسایی شماره مدل دقیق در حساب QNAP خود استفاده کنید.
4.    دوره گارانتی استاندارد را مشخص کنید.
5.    به صفحه گارانتی محصول بروید.
6.    در پایین، شماره مدل دقیق دستگاه خود را جستجو کنید.
7.    دوره گارانتی استاندارد را به تاریخ خرید دستگاه اضافه کنید.

به عنوان مثال، در صفحه گارانتی محصول، دستگاهی دارای 2 سال گارانتی ذکر شده است. اگر دستگاه در 30 جولای 2021 خریداری شده باشد، ضمانت نامه در 30 جولای 2023 منقضی می شود.

پشتیبانی QNAP رایگان است؟

خدمات پس از فروش کیونپ، گارانتی محدودی را برای همه محصولات ما ارائه می دهد و در حال حاضر 5 سال ضمانت گسترده و خدمات جایگزینی پیشرفته رایگان را برای مدل های منتخب ارائه می دهد.هیچ هزینه اضافی وجود ندارد. پشتیبانی QNAP تنها با یک تماس تلفنی یا ایمیل در دسترس شما است.

نکته ای که باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است که این مقاله فقط شامل ضمانت سخت افزار می شود. برای کمک در مورد مشکلات نرم افزاری، با پشتیبانی تماس بگیرید.
 

خدمات گارانتی ( QNAP)

هر محصول (QNAP) دارای یک ضمانت نامۀ خدماتی است که می‌تواند آرامش خاطر کاربران را تضمین کند. کاربران (QNAP) می‌توانند از بین سه سطح گارانتی قرار داده شده برای این محصول خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنند و امتیازهای ویژۀ آن بهره مند شوند.

درباره شرایط و ضمانت گارانتی محصول 

برای بررسی چگونگی تمدید ضمانت این محصول شما باید درخواست پشتیبانی خود را به پورتال خدمات (QNAP) ارائه دهید. بعد از انجام این کار مأمورهای رسیدگی به این امر به زودی پاسخ شما را در پرتال درج می‌کنند. به طور معمول این روند دارای زمان طولانی نیست. 

مشاهده پروسه مجوز بازگشت کالا (RMA)

پروسۀ مجوز بازگشت کالا دارای چند بخش می‌باشد که ما آن‌ها را به صورت جداگانه و کامل توضیح می‌دهیم. این بخش‌ها عبارت اند از:

•    ضمانت استاندارد
•    ضمانت تمدید شده را بخرید
•    جایگزینی پیشرفته
•    گارانتی (NAS) 

ضمانت استاندارد

(QNAP) خدمات ضمانت سخت افزاری محدودی را  به مشتریان خود ارائه می دهد که البته کلیۀ محصولات این شرکت را شامل می‌شود. این ضمانت استاندارد بدون هزینه پنهان یا هزینه اضافی است. کاربرانی که می‌خواهند از خدمات گارانتی (QNAP)  بهره مند شوند فقط باید با نزدیکترین نمایندگی فروش این محصول تماس گرفته یا از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال کنند.

 روند ثبت محصولات و ضمانت تمدید شده

اگر شما به چیزی بیش از یک ضمانت نامه استاندارد نیاز دارید، می‌توانید برای اطمینان بیشتر خدمات ضمانت تمدید شده این محصول را هم خریداری کنید.لازم به توضیح است که پس از خرید دستگاه ( QNAP) خود تنها 9 ماه فرصت دارید ضمانت نامۀ خدمات گارانتی (QNAP)  را ثبت کنید تا واجد شرایط تمدید ضمانت شوید. در غیر این صورت این امکان دیگر برای شما فراهم نیست. دقت داشته باشید که خرید یک افزونه ضمانتی می‌تواند پوشش گارانتی شما را تا 5 سال افزایش دهد.

نکتۀ بسیار مهم (توجه داشته باشید: شناسه ( QNAP) برای خرید ضمانت نامه طولانی مدت مورد نیاز است).

خدمات جایگزینی پیشرفته

خدمات جایگزینی پیشرفته (ARS) یک سرویس گارانتی اختیاری است که جایگزینی مناسب و پیشرفته برای محصول بوده و امتیاز  حمل و نقل سریع آن را تا 5 سال فراهم می‌کند. با فعال کردن این سیستم شما در زمان خرابی دستگاه و ارسال آن می‌توانید دستگاهی دیگر را در اختیار داشته باشید. دستگاه جدید ظرف 48 ساعت برای شما از طرف نمایندگی ارسال می‌شود. طرح جایگزینی پیشرفته گزینۀ بسیار خوبی برای مشتریانی است که به دنبال کمترین زمان اختلال در کارهای خود هستند. اکنون می‌توانید ( ARS) را برای دستگاه خود از هر فروشنده مجاز یا نمایندگی معتبری خریداری کنید.

بخش اول: واجد شرایط بودن خدمات RMA خارج از ضمانت

این اصطلاح فقط در مورد سو عملکرد خارج از ضمانت کالاهایی اعمال می‌شود که نیاز به تعمیر دارند. لطفاً به صفحه ثبت و ضمانت محصول مراجعه کنید تا بررسی کنید آیا محصول شما واجد شرایط تمدید ضمانت‌نامه می‌باشد یا خیر. شرایط و ضوابط خارج از گارانتی کیونپ، محصولات زیر را در زمره محصولات خارج از گارانتی قرار می‌دهند:

1.    محصولاتی که دوره‌های تمدید ضمانت‌نامه آن‌ها تمام شده است:

•    محصولاتی با برچسب‌های اضافی ضمانت برداشته شده، آسیب دیده یا غیرقابل شناسایی.
•    محصولی که با شماره سریال یا بارکد قابل شناسایی نیستند.
•    محصولات جانبی و سایر دستگاه‌های خارجی از جمله درایوهای سخت، باتری‌ها (از جمله باتری‌های داخلی)، لوازم جانبی و قطعات مصرفی مانند اسلایدها، دیسک‌های سخت و دستگاه‌های ذخیره‌سازی فلش.

2.    محصولاتی که به دلیل موارد زیر خسارت دیده‌اند:

•    حوادث طبیعی و غیرقابل کنترل مانند سیل، صاعقه، زمین لرزه و سایر بلایای طبیعی، تصادفات، حشرات، جنگ، تخریب، سرقت، قطعی برق یا اختلالات ولتاژ پایین.
•    شرایط محیطی مانند رطوبت، دما، امنیت و قدرت برق شدیدتر از شرایط مشخص شده در دفترچه راهنما و مشخصات سخت‌افزار.
•    زمانی که در هنگام نصب سخت‌افزار و سایر کارهای دستی از دستورالعمل‌های راهنمایی محصول پیروی نمی‌کنند.
•    استفاده یا مدیریت نادرست اجزای فیزیکی محصول در هنگام استفاده که برخلاف موارد ذکر شده در دفترچه راهنما می‌باشند.

3.    شرایط و ضوابط خارج از گارانتی کیونپ واجد خدمات RMA خارج از ضمانت، موارد زیر را شامل نمی‌شود:

•    محصولاتی که در اثر نصب سایر نرم‌افزارهای شخص ثالث، محصولات سخت‌افزاری یا محصولات جانبی متحمل خساراتی شده‌اند. 
•    سیستم کیونپ، سازگاری محصولات خود را با محصولات شخص ثالث یا محصولات جانبی تضمین نمی‌کند.
•    هنگامی که خرابی داده‌ها یا سایر مسائل به دلیل داده‌های نوشته شده در حافظه دستگاه ایجاد می‌شود.
•    محصولاتی که توسط اشخاص ثالث یا پرسنل غیر مجاز دستکاری یا تعمیر شده‌اند.
•    محصولاتی که از مارک‌های غیر کیونپ یا فروشگاه‌های غیر مجاز کیونپ خریداری شده‌اند. حتی اگر محصول با محصولات خود کیونپ بسته‌بندی شده یا فروخته شود نیز واجد شرایط خدمات RMA خارج از ضمانت نیستند.

شرایط و ضوابط گارانتی شرکت کیونپ

بخش دوم: الزامات خرید

با تماس با دفتر راهنمای خرید محصولات کیونپ و یا توزیع‌کنندگان آن و تکمیل فرم درخواست، می‌توانید یک سرویس RMA خارج از گارانتی خریداری کنید.

بخش سوم: تعمیر و جایگزینی

1.    کیونپ پس از دریافت رسید درخواست محصول، خدمات تعمیر یا تعویض را ارائه می‌دهد. در این مرحله، محصول را با اجزای فرسوده یا جدیدی که مشابه اجزای اصلی هستند، ترمیم یا جایگزین می‌کند. در موارد نادر که اجزای یکسان در دسترس نیستند، اجزای محصول را با اجزای مشابه، اجزایی با عملکرد بالاتر یا یک محصول جدید با ویژگی‌های مشابه جایگزین می‌کند و تنها پس از دریافت رضایت شما، تفاوت قیمت‌ها را شارژ می‌کند.

2.    طبق شرایط و ضوابط خارج از گارانتی کیونپ، این شرکت محصول را از نظر هرگونه اطلاعات نادرست یا ناقص بررسی می‌کند و پس از دریافت رضایت شما، با ارائه اطلاعات صحیح شما را آگاه می‌سازد و اختلاف قیمت را شارژ می‌کند.

3.    پس از اتمام پرداخت خدمات خارج از ضمانت RMA ، باید محصول را ظرف 14 روز به شرکت ارسال کنید. در صورت عدم ارسال محصول، خدمات RMA خارج از گارانتی به تعویق می‌افتد.

4.    مدت زمان 180 روزه ضمانت کالا از تاریخ دریافت رسید محصول تعمیر یا تعویض شده شما آغاز می‌شود.

5.    هر یک از طرفین، هزینه حمل و نقل یک طرفه را پرداخت می‌کنند؛ به عنوان مثال، شما هزینه‌های حمل و نقل مربوط به تحویل محصول به کیونپ را پرداخت خواهید کرد  و شرکت کیونپ نیز هزینه حمل بار برای بازگرداندن محصول تعویض یا تعمیر شده به شما را پرداخت می‌کند.

6.    اگر محصول شما به شرکت بازگردانده شود چون که آدرس محل تحویل درست درج نشده یا قابل شناسایی نمی‌باشد، شرکت برای یک آدرس پستی جایگزین با شما تماس می‌گیرد. اگر در مدت 60 روز پس از تحویل اصلی نتوانید آدرس تحویل دیگری را به نماینده آن ارائه دهید، شرکت به شما اطلاع می‌دهد که محصول رها شده تلقی می‌شود. در صورت کنار گذاشته شدن محصول شما، کیونپ ممکن است مطابق با مقررات خود، محصول شما را دور بیندازد.

7.    اگر می‌خواهید خدمات مربوط به سفارش خود را پس از انجام پروسه تعمیر از شرکت، بدون حضور یک شخص در آدرس تحویل بگیرید، می‌توانید شرکت را مجاز کنید تا بدون نیاز به امضا، تحویل را ترتیب دهد.

8.    پس از ارسال فرم درخواست تعمیر، طبق شرایط و ضوابط خارج از گارانتی کیونپ شما می‌توانید درخواست را ظرف 14 روز لغو کنید. لازم به ذکر است که هزینه بازرسی حتی در صورت لغو تعمیرات نیز گرفته می‌شود. در صورت لغو تعمیرات، هزینه حمل و نقل برای تمام محصولات برگشتی به محل تعیین شده کیونپ و هزینه‌های حمل و نقل بعدی به آدرس ارائه شده از شما کسر می‌شود. 

9.    اگر برنامه تعمیر را پس از تحویل کالا به شرکت لغو کردید، پس از دریافت رسید محصول، شرکت در مورد بازگرداندن محصول به شما اطلاع می‌دهد. اما اگر ظرف 60 روز به اطلاعیه شرکت پاسخ ندهید، شرکت کلیه حقوق دفع محصول شما را به صلاح دید خود محفوظ می‌داند.

10.    شرکت پس از دریافت محصول برگشتی، اعلانی را برای شما ارسال می‌کند و خدمات خارج از ضمانت RMA را آغاز می‌کند. در نتیجه، سفارش خدمات لغو نمی‌شود و شما نمی‌توانید برنامه خدمات محصول را پس بگیرید.

بخش چهارم: محدودیت مسئولیت

طبق شرایط و ضوابط خارج از گارانتی کیونپ، به هیچ وجه مسئولیت شرکت در قبال محصول در کل مدت، از کل ارزشی که برای محصول پرداخت کرده‌اید بیشتر نخواهد بود.

بخش پنجم: حریم خصوصی داده‌ها

شرکت کیونپ فقط اطلاعات زیر را جمع‌آوری می‌کند: 

•    اطلاعات ورود به سیستم موضوع داده 
•    نام حساب 
•    فعالیت حساب 
•    آدرس IP 

برای اطلاعات بیشتر در مورد حفاظت از داده‌های شخصی در شرایط و ضوابط خارج از گارانتی کیونپ، به شرکت‌های توزیع‌کننده محصول در کشور خود یا صفحه رسمی خود شرکت مراجعه کنید.

خدمات خارج از ضمانت کیونپ چگونه است

بخش ششم: متفرقه

1.    اگر خدمات RMA خارج از ضمانت را خاتمه دهید، واجد شرایط بازپرداخت یا جایگزینی محصول نیستید؛ مگر این که قانون دیگری تعیین شده باشد.

2.    مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از کلیه داده‌ها، نرم‌افزارها و برنامه‌های موجود و حذف کلیه داده‌های موجود قبل از ارسال محصول برای خدمات RMA خارج از ضمانت، بر عهده شما است.

3.    شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن، بازیابی یا به خطر انداختن داده‌ها، برنامه‌ها یا از بین رفتن تجهیزات موجود در سرویس‌های RMA خارج از ضمانت ارائه شده ندارد.

4.    این مسئولیت شما است که تضمین کنید محصول شامل پرونده‌ها یا داده‌های غیرقانونی نیست.

5.    طبق شرایط و ضوابط خارج از گارانتی کیونپ، شرکت ممکن است برای جلوگیری از بازگشت نرم‌افزار سیستم محصول شما به نسخه قبلی، به روزرسانی‌های نرم‌افزار سیستم را به عنوان بخشی از سرویس خود نصب کند.

6.    برنامه‌های شخص ثالث نصب شده روی محصول شما ممکن است ناسازگار باشند یا نتوانند به علت به روزرسانی نرم‌افزار سیستم کار کنند.

7.    اگر کاربرد هر یک از مفاد این شرایط‌نامه از هر نظر نامعتبر، غیرقانونی یا غیرقابل اجرا باشد، اعتبار، قانونی بودن، یا اجرای سایر مقررات و برنامه‌های دیگر در اینجا به هیچ وجه تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و مختل نمی‌شود.

8.    شرکت حق تغییر اصطلاح را در هر زمان برای خود محفوظ می‌دارد.

9.    خرید با این شرایط  فقط برای افرادی که به سن قانونی رسیده‌اند امکان‌پذیر است.

بخش هفتم: صلاحیت قضایی و قوانین قابل اجرا

هرگونه اختلاف یا ادعا در رابطه با شرایط و ضوابط خارج از گارانتی کیونپ یا هرگونه نقض این قانون نمی‌تواند بین شما و شرکت حل شود. در نهایت در صورت عدم حل اختلافات، به طور انحصاری توسط مراجع دیگر حل و فصل خواهد شد که تابع شرایط و ضوابط در کشور شما می‌باشد.